Skip to main content

Trusted Pengedar Bebas Shaklee Sabah ( FERA - 0146946586 )

Haii terima kasih kerana sudi membaca entri ini.


Seperti tajuk di atas saya merupakan Pengedar Bebas Shaklee Malaysia, nama saya Fera, sedang bekerja di sektor swasta dan tinggal di kota kinabalu.

Saya membuat COD ( Cash On Delivery ) di sekitar kota kinabalu dan membuat penghantaran order di seluruh malaysia. Kalau anda mahu tahu Shaklee yang sendiri postkan order anda dan dan setiap barang tersebut di lindungi insuran.



Saya sudah menjadi ahli Shaklee pada bulan march 2017 sebab saya ingin membeli produk Shaklee dengan harga yang murah. Dan saya membuat keputusan untuk menceburi di dalam dunia Shaklee pada April 2017.

Sebenarnya saya memang pengguna Shaklee sejak 2013 dan suplemen Shaklee pertama saya ambil ialah ESP tetapi saya tidak konsistent ambil masa tu dan pada 2017 saya jumpa Shaklee balik terus saya daftar sebagai ahli tanpa ragu-ragu.

Selepas 8 bulan dalam bisnes Shaklee saya berjaya mendapat bonus sebanyak 4 angka dan bulan itu juga saya berjaya melahirkan leader di bawa saya. 

Dengan dorongan upline saya iaitu mama shaklee saya , saya tidak mungkin boleh mencapai sejauh ini.

Kalau saya sudah dapat bonus sebanyak 4 angka di dalam bisnes yang adil ini sangat la tidak mustahil untuk saya mencapai income sebanyak 5 angka di masa hadapan.

Kalau saya boleh anda sudah tentu boleh, kalau anda ingin menambah pendapatan isi rumah, ingin mencari kerja partime hanya dari rumah dengan modal kosong dan tanpa simpan stock banyak dari rumah boleh la join di team kami iaitu Team Qnealle!

Dengan bayaran keahlian sebanyak Rm65 , anda sudah boleh buat bisnes hanya dari rumah!

Siapa boleh jadi ahli bisnes Shaklee?
▪️ Suri rumah yang ingin tambah pendapatan suami
▪️ Pelajar yang ingin mencari kerja partime
▪️ Mereka yang ingin mencari sumber pendapatan kedua. ( 2nd income)
▪️ Mereka yang lepasan sekolah sedang menunggu panggilan kerja.

Hanya dengan bayaran keahlian Rm65 ini anda boleh pusingkan modal tersebut dengan bonus sebanyak Rm 1000 malah boleh lebih dari itu !

Boleh Whatsapp saya sekarang!
Klik link ini untuk terus Whatsapp saya
Atau di nombor ( 0146946586 )

Fera Jo,
Pengedar Sah Shaklee Sabah sejak 2017
Instagram @beautysetbyfera
Facebook Page : All Natural Vitamin/Supplement

Comments

Popular posts from this blog

Cara Buat Surat Pembatalan Polisi Insurans SunLife Dengan Mudah

Hari ni saya mau bagitau kat korang. Kalau mau ambil insuran tu hati-hati. Kena berfikir banyak kali dan jangan fikir setakat 2 3 kali tau nanti jadi pula kes macam saya ni. Nasi dah jadi bubur huhu. Nasib dah batalkan insuran ni. Ok sini saya mau share dengan korang macam mana cara saya buat pembatalan insuran yang saya ambil dari SunLife Malaysia Berhad dengan cara paling mudah dan pantas. Jenis pelan yang saya ambil ialah SunSave Assured. Macam mana nak batalkan? Caranya senang je, kena buat surat dan dalam surat tu mestilah ada nama, nombor kad pengenalan, nombor polisi ataupun sijil dan sebab buat pembatalan. Contoh surat untuk batalkan insuran Selepas tu printout surat kita tadi dan sign kat bawah surat , scan surat tu dan emalkan ke wecare@sunlifemalaysia.com Sms di terima selepas hantar email Dalam 3 hari masa bekerja korang akan dapat sms dari pihak Sunlife yang bagitau permohonan pembatalan tersebut sudah di luluskan. Boleh lah tarik nafas lega!

Kesan Sampingan Yang Anda Akan Dapat Bila Makan GLA Complex Shaklee!

Hai semua, sihat? Terima kasih saya ucapkan hari ini sebab sudi membaca entri saya pada kali ini.  Kali ni saya nak bincangkan apa kesan sampingan yang anda akan dapat bila memakan produk terkenal iaitu GLA Complex daripada Shaklee.  Ada kakak ni ambil GLA Complex untuk stabilkan hormonnya sebab period dia tak datang tiap bulan dan habis sebulan dia makan GLA Complex tersebut kakak ini dapati kesan yang dia inginkan seperti dalam setiap testimoni pengguna GLA tersebut tidak berkesan dengannya. Dah konsistent sebulan tapi period tak datang juga dan kesan di sebalik ni rupanya kakak ni dah mengandung beberapa minggu.  Kesan sampingan ini lah yang akak ni dapat, setiap badan kita ini semuanya berbeza tau, cepat atau lambat kita akan dapat juga kesan itu dengan usaha dan kesabaran yang kita jaga. Tak semestinya apa yang kita nak di kabulkan malah di beri berita yang paling gembira yang tak di sangka-sangka. Kalau anda tercari-cari suplemen untuk stabilkan hormon dan juga tingkatkan

Selaput Mata, Katarak Atau Pterygium?

Penyakit Selaput Mata ini adalah sejenis penyakit yang boleh berlaku kepada golongan tua ataupun muda dan ia boleh di hidapi oleh semua orang. Ramai yang menyalahanggap bahawa selaput mata ini adalah katarak dan masih ramai yang keliru perbezaan selaput mata dan juga katarak. Mungkin perkataan "selaput mata" agak membinggungkan kerana katarak juga di panggil sebagai selaput mata, nama mereka mungkin sama tetapi keadaan mereka jauh bezanya. Anda mempunyai selaput mata atau katarak? mari kita baca perbezaannya. “Pterygium” adalah selaput yang berada di hadapan mata. Kebiasaannya tumbuh dari tepi di bahagian konjunktiva dan tumbuh perlahan-lahan ke bahagian tengah mata iaitu kornea. “Pterygium” memang senang kelihatan kerana beradaa di bahagian paling luar mata. Ia merupakan sejenis ketumbuhan abnormal namun bukan kanser dan jika tidak di rawat ia akan tumbuh menutupi seluruh mata. Pterygium adalah "lapisan fibrovascular" iaitu gabungan salur darah da